Спеціальність G9 ПРИКЛАДНА МЕХАНІКА Освітньо-професійна програма

«ІНЖИНІРІНГ ТА ТЕХНОЛОГІЇ НЕРОЗ’ЄМНИХ З’ЄДНАНЬ»

Рівень освіти – фаховий молодший бакалавр

Кваліфікація – фаховий молодший бакалавр з прикладної механіки

Спеціальність «ІНЖИНІРІНГ ТА ТЕХНОЛОГІЇ  НЕРОЗ’ЄМНИХ  З’ЄДНАНЬ» готує фахівців, які застосовують зварювальні технології а також сучасні технології з’єднання матеріалів.

Спеціальність має широку спрямованість: машинобудування, оборонно-промисловий комплекс, паливно-енергетичний комплекс, металургійний комплекс, будівництво, агропромисловий комплекс та інше, оскільки майже скрізь застосовуються зварювальні технології, на всіх промислових підприємствах є окремі підрозділи, які займаються проектуванням та виготовленням різного типу зварних конструкцій, ремонтними зварювальними роботами.

ОСНОВНОЮ ПЕРЕВАГОЮ цієї освітньої програми є унікальне поєднання традиційних базових зварювальних технологій із сучасними інноваціями, що вирізняється інтеграцією стандартних технологій з передовими досягненнями у зварювальному виробництві.

Інжинірінг у сфері зварювальних технологій і зварювального виробництва охоплює вибір оптимальних методів з’єднання, залежно від вимог до міцності, надійності, герметичності, економічної ефективності, розробку та оптимізацію процесів з’єднання, вибір відповідних матеріалів та обладнання.

ВИПУСКНИК КОЛЕДЖУ З ДАНОЇ ОПП МОЖЕ:

  • Проєктувати зварні конструкції:
  • Розробляти проекти зварних виробів, враховуючи вимоги до міцності, надійності та технологічності.
  • Виконувати зварювальні роботи:
  • Застосувати різні технології зварювання (електричне, газове, аргонодугове) для виготовлення та ремонту металевих конструкцій.
  • Виконувати контроль якості зварних з'єднань, включаючи візуальний та неруйнівний контроль (ультразвуковий, рентгенівський).
  • Розробляти технологічні процеси виготовлення зварних конструкцій, оптимізувати технологічні процеси зварювання, включаючи вибір матеріалів і режимів зварювання.
  • Аналізувати матеріали, конструкції та процеси на основі законів, теорій та методів математики, природничих наук і прикладної механіки.
  • Здійснювати оптимальний вибір технологічного обладнання, інструментів, технічних комплексів, мати базові уявлення про правила їх експлуатації.
  • Застосовувати комп'ютеризовані системи проєктування (CAD, САМ, CAE) та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення технологічних завдань.
  • Відтворювати механічні об'єкти, конструкції, та механізми у вигляді проєкційних креслень та тривимірних геометричних моделей.
  • Застосовувати відповідне комп'ютерне програмне забезпе чення для вирішення типових професійних завдань прикладної механіки.
  • Використовувати нормативні та довідникові матеріали, стандартні методики у зварюванні, конструкторську і технологічну документацію.
  • Організовувати роботу відповідно до вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності та охорони довкілля.

СФЕРИ ДІЯЛЬНОСТІ

Випускник може працювати в таких сферах:

  • Машинобудування;
  • Автомобільна, суднобудівна, авіаційна промисловість;
  • Будівництво;
  • Агропромисловий комплекс;
  • Добувна промисловість;
  • Комунальне господарство;
  • Та ін...

Первинні посади, на яких можуть працювати випускники спеціальності «Інжинірінг та технології нероз’ємних з’єднань»

Технік – технолог; Майстер дільниці; Майстер виробничого навчання; Контролер зварювальних робіт; Технолог- конструктор зварювання; Нормувальник зварювальних робіт та інші.

МОЖЛИВІСТЬ ПОДАЛЬШОГО НАВЧАННЯ

Випускники за бажанням можуть продовжують навчання за скороченим навчальним планом у різних ВНЗ України.

  • Криворізький національний університет;
  • Дніпровський державний технічний університет;
  • Київський політехнічний інститут;
  • Запорізький державний технічний університет;
  • та інші.

Майбутнє в людини, що отримає диплом, досить перспективне.

  • попит на ринку праці як в Україні, так і за кордоном (Європа, Америка, Канада);
  • отримання місця роботи в Кривому Розі, навіть без досвіду роботи;
  • порівняно високі заробітні плати.

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

G9 «ПРИКЛАДНА МЕХАНІКА»

Освітня програма

«ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТ ПІДПРИЄМСТВ ГІРНИЧО- ЗБАГАЧУВАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ» 

ОСВІТНЯ КВАЛІФІКАЦІЯ - Фаховий молодший бакалавр з прикладної механіки КВАЛІФІКАЦІЯ - «технічний фахівець-механік»

Інформація про голову циклової комісії

Спеціальність має широку міжгалузеву спрямованість. Основною перевагою даної освітньої програми є тісне поєднання зварювальних технологій та технологій машинобудування.

ОПП «Технічне обслуговування і ремонт підприємств гірничо-збагачувального комплексу» спрямована на підготовку фахівців з професійними компетентностями технічної підготовки машинобудівного та зварювального виробництва та вирішення  практичних завданьвиробництва, експлуатації та обслуговування широкої номенклатури технічних систем, зварних конструкцій, машин і устаткування, робото-технічних засобів та комплексів з використанням комп’ютеризованих систем проектування, підготовки виробництва.

Фахову   підготовку   технічних фахівців-механіків в Гірничо-електромеханічному коледжі забезпечує «Комісія зварювальних та загально технічних дисциплін».

ОБ'ЄКТИ ВИВЧЕННЯ ТА/АБО ДІЯЛЬНОСТІ: конструкції, машини, устаткування, апарати, механічні системи та комплекси, процеси і технології їх виготовлення, монтажу, експлуатації та ремонту

ВИПУСКНИК КОЛЕДЖУ З ДАНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ МОЖЕ:

  • Аналізувати матеріали, конструкції та процеси на основі законів, теорій та методів математики, природничих наук і прикладної механіки.

  • Здійснювати оптимальний вибір технологічного обладнання, інструментів, технічних комплексів, мати базові уявлення про правила їх експлуатації.

  • Відтворювати механічні об'єкти, конструкції, та механізми у вигляді проєкційних креслень та тривимірних геометричних моделей.

  • Застосовувати відповідне комп'ютерне програмне забезпечення для вирішення типових професійних завдань прикладної механіки.

  • Використовувати нормативні та довідникові матеріали, стандартні методики, конструкторську і технологічну документацію.

  • Використовувати теоретичні знання й практичні навички для оволодіння основами комп’ютерного проєктування технологічних процесів.

Випускники за бажанням продовжують навчання у різних ВНЗ України.

Державний    вищий    навчальний    заклад

  • «Криворізький національний університет»;
  • Дніпровський державний технічний університет;
  • Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»;
  • Запорізький державний технічний університет;
  • та інші.

Майбутнє в людини, що отримає диплом, досить перспективне.

  • попит на ринку праці як в Україні, так і за кордоном (Польща, Чехія, Німеччина, Америка, Канада);
  • отримання місця роботи в Кривому Розі, навіть без досвіду роботи;
  • порівняно високі заробітні плати.

Діти з цукровим діабетом у навчальному середовищі: поради для педагогів та вихователів

Матеріал підготовлено дитячим ендокринологом Наталією Заболотньою з метою підвищення обізнаності шкільних працівників, вихователів та батьків щодо особливостей догляду, навчання та безпеки дітей, хворих на цукровий діабет.

Що таке цукровий діабет?

  • Це хронічне захворювання, при якому організм не виробляє достатньо інсуліну.
  • Інсулін — гормон, що допомагає засвоювати глюкозу.
  • Без належного контролю може призводити до тяжких ускладнень.

Симптоми у дітей

  • Постійна спрага
  • Часте сечовипускання
  • Підвищений апетит зі зниженням ваги
  • Стомлюваність, дратівливість
  • Свербіж шкіри, інфекції

Типи діабету

  • І тип — інсулінозалежний, найбільш поширений у дітей.
  • ІІ тип — частіше у дорослих, але трапляється й у дітей.

Ускладнення

  • Порушення зору
  • Ниркова недостатність
  • Гіпоглікемічна кома

Гіпоглікемія: небезпечний стан

Важливо: при перших симптомах "гіпо" — негайно дати дитині солодкий сік або цукор.

Симптоми "гіпо":

  • Слабкість, тремтіння
  • Дратівливість, пітливість
  • Зниження координації, зору
  • Можлива втрата свідомості

Роль вчителя

  • Знати симптоми "гіпо"
  • Забезпечити можливість перекусити на перерві
  • Налагодити контакт із батьками
  • Допомогти дитині не соромитись особливих потреб

Поради для колективу

  • Вчитель фізкультури має знати про стан дитини
  • Працівники їдальні повинні бути поінформовані
  • Наявність глюкози в медкабінеті

Повну версію матеріалу можна завантажити у форматі PDF.